Blogg listad på Bloggtoppen.se

Total blackout


Jag kan vara nominerad som årets sämsta bloggare just nu, men jag bryr mig fan inte ett skit. Har en miljon tankar i huvudet, som inte kan organiseras och skrivas ner här. Väldigt frustrerande måste jag säga. Men skitsamma, till dagens (eller månadens rättare sagt) inlägg.

Uppmanar mina små trogna läsare att parkera er framför tv:n kl 20.00 ikväll. Varför? Min käre sköne vän Zalle är nämligen med i kvällens avsnitt av Total Blackout på kanal 5. Kan inte bli annat än succé. Och hur lyckas jag, lilla jag, ha både ett ex och en vän med under samma säsong? Jag är fan otrolig. Jag är redo för underhållning, det kan jag behöva!


Snubben i det långa blonda barret håller jag på!

Kommentarer
Postat av: The Jungel Man

Hur du kan ha ett ex och en kompis med i samma säsong?

Det kan jag berätta: du har typ legat med hela Katrineholm.

Inge illa menat. Kram /// en av alla 1 night stands.

2011-10-07 @ 17:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0