Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hey, im still alive


Jösses vilken snuskig baksmälla jag dragit på mig. Är det verkligen priset man återkommande får betala för trevliga kvällar? Oh, lord alltså. Gårdagens smink och kläder sitter fortfarande på och dagens största utmaning var cykelturen hem och köp av fanta på macken över gatan. Fantan är det enda jag fått i mig under dagen för övrigt.

Vad pysslade jag med igår då? Sofie kom hit och vi drog gemensamt till David för lite förfestande. Glutta på Tokio Hotels liveuppträdande på MTV, jösses vilken kick! Sjöng med till mina stackars vänner förmodade besvikelse. Sedan drog vi till Håpes och drack öl. Givetvis var det tillslut bara jag och David kvar men vi hade kul ändå. Hitta Jella på vägen och fick med honom på efterfest. När vi vid gryningen höll på att somna på golvet var det dags att sova. Det är inte varje dag man vaknar upp med två karlar i sängen, jag var nöjd..tills baksmällan kom dvs.


Kommentarer
Postat av: dick

Nice blogg du har;)

2011-08-24 @ 08:54:27
URL: http://kukensdagbok.Devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0