Blogg listad på Bloggtoppen.se

Here I am, once again


Tänkte sammanfatta vad jag pysslat med under min långa frånvaro. Så mycket skoj, så många tankar, tårar, skratt, minnen. Ändå känns det blankt på något sätt. I vilket hörn börjar man? Hur börjar man om från noll?

Jag försöker iallafall, livet är för gott för att gå miste om. Har tillbringat min blogg-lediga tid med vänner, mina fantastiskt underbara vänner. Vi har välkomnat värmen på uteserveringar, i parker och hittat på annat skoj. Fan vad ni är bäst. Jag och Noel och hittat på roligheter, min finaste skatt.. Du är min absolut största kärlek. Finns ingen som kan få mitt hjärta att bubbla som du!



Jag har haft mina kvällar ensam med mina tankar. Med min saknad. Jag vet att jag gjorde rätt, men det är ändå tungt ibland. Hjärtat jobbar lite i uppförsbacke och jag vet inte om jag ska springa eller gå.

Haft min första semestervecka och spenderade den i älskade Torrevieja, vart annars? Var tänkt attt komma bort från mina tankar, koppla av och bli bortskämd av mormor och av solen. Tankarna hängde dock med ibland när man blev ensam med två par har tankarna en förmåga att vandra bakåt till den lyckliga tiden. Men underbart var det ändå, alltid lika jobbigt att lämna älskade Spanien. Mitt andra hem.

Har hänt en miljon grejer mer, men detta får sumera min tid i frånvaro. Tjing och hej!


dag 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0