Blogg listad på Bloggtoppen.se

Call me when you're sober


Fortfarande segis idag. Jag har dock äntligen fått i mig mat, två gånger till och med. Hallelujah sa kroppen! Sömnen i natt gjorde susen. Var lite snurrig när jag vaknade bara. För det första drömde jag att jag födde en dotter, min och Eric Saades närmare bestämt. Det gjorde bara svinont, varför kunde jag inte drömt om själva göra-barn-delen istället?

Sedan tog jag upp telefonen och läste ett sms jag fått "Hej! jag heter * och jag vill bara säga att jag är kär i dig". Tydligen fungerar att spela svårfångad bättre än när jag gav det en chans förra året. Vad är det med karlar? Jag blir galen.


Jag och Sofie i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0