Blogg listad på Bloggtoppen.se

Zombie, it's in your head.


Jag överlevde denna låååånga dag. Klockan ringde 6 i morse och jag avled inte, bara det är tamefan helt otroligt. Jag är inte en morgonmänniska. Halv 8 klampade min trötta kropp in på jobbet, blev genast piggare av gulliga ungarna med Noel i spetsen, som börjat ännu tidigare. Fick mina morgonpussar och blev så glad. Dagen rullade på bra ändå, tog med mig några ungar och gick på teater där vi lekte och sjöng. 9 timmars passet avslutades halv 5 och då var jag allt annat än pigg på bussen hem.

Nu är håret nytvättat och maten i ugnen. Packningen är nästan klar och sedan väntar soffan. Imorgon blir det jobb mellan 9-12.30 innan jag och pappa drar ner till älskade Göteborg. Sista SM-steget spelas i helgen och det kan vi ju inte missa. Heja Redbergslid!!♥ med brorsan i spetsen. Skönt att komma iväg ett tag, umgås med pappa och bara njuta. (och mamma också som är där med!) Kommer självklart sakna Danne och Noel massor! ♥

Ha en bra helg! Pussar.


Noel var med på Steg-4 i Alingsås och hade det kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0