Blogg listad på Bloggtoppen.se

Who the fuck are you?


Dagen började skumt. Min chef ringde. Okej, jag ska börja tidigare tänkte jag. Efter jag upprepat "Hej, det är Alexandra" och hon frågar varför jag svarar så börja jag undra.. Hon trodde hon pratade med sin mamma. Oh, snap! Haha. Somna om en liten stund innan det var dags att ta sig till jobbet. Stängde idag, senare än tänkt också..men men. Efter det blev det powerwalk hem och stannade för en skön solning på vägen. 44 dagar kvar till bikinin är på.

Är inte hungrig. Måste jag äta? Kanske mumsar frukt istället efter en skön dusch innan min tv-kväll börjar.
Längtar redan till helgen♥


Sommar!!!! (robin som spanar in min otajta röv!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0