Blogg listad på Bloggtoppen.se

Weekend


Ännu en handbollsweekend avklarad. Vi har fått sett många riktigt bra och spännande matcher. RIK hamnade tillslut på en 3e plats vilket nu efter besvikelsen i semin är sjukt bra. Vinsten tog Ystad som slog ut RIK. Vi bodde på ett riktigt läskigt hostell (?) mitt ute i ingenstans en bit från Hisingen och det var exakt som en skräckfilm. Öde, mitt ute i ingenstans, dimmigt och granne med ett mentalsjukhus. Var jag rädd? - Ja. Blev jag ännu räddare när jag vaknade två gånger första natten av att jag satt på fotändan på sängen utan anledning? - Ännu mera jaaa.
Pappa försökte skrämma upp mig andra natten mera med "och sen när ditt huvud snurrade flera varv när du satt upp.." och "sakerna har flyttat på sig" blev saken inte bättre..flera läskiga saker hände också. Men vi överlevde.

Vi njöt även av Melodifestivalen i våran skokartong till rum och kakbox till tv. ERIC VAAAANN TAMEFAN!!!! Självklart höll jag en tumme för Adde och hans Playtones också som gjorde det riktigt bra. Dynasty gjorde det grymt i mellanakten och om jag kunnat hade jag fanimej röstat på dom, riktigt jävla grymma!!!!!!!

Var småhängig hela helgen så idag slog det till ordentligt så blev hemma, dock blir det jobb redan imorgon när vi inte fick in en vikarie för mig. Bara att bita ihop, fått vila upp mig rätt bra idag ändå.


Nils, Dynazty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0