Blogg listad på Bloggtoppen.se

Shelter



Blev inge bloggande igår. Kände att jag hade pumpat ut det jag ville under lördagen när jag inte hade något vettigare för mig. Igår därimot, eller konstigt nog eftersom det var söndag, hände det grejer. Blev fika hos farmor innan jag och Danne blev upphämtade för innebandymatch i Vilsta. Söndagsrutin. Nu satt jag dock och hejade på läktaren istället för att vara på plan, men det var kul ändå att se resten av tjejerna kämpa!

Efter matchen drog vi och hyrde film och köpte med oss lite godis. Men först blev det självklart Big Brother. Snart kommer han bli lika beroende och gilla det, det är jag säker på! Efter det kollade vi på filmen vi hyrde, "Shelter". Tog inte många minuter innan jag snopet insåg att jag sett den för inte så länge sedan, på min och Jennies skräckfilmsväll. Typiskt mig. Men det gjorde mig ingenting, den är bra!

Och idag var det jobb som vanligt. Nu ligger jag äntligen med nytvättat hår (med Shrek-balsamspray i, haha!), pyjamas och har Top Model, CSI och Big Brother att glo på innan sängen kallar. Lång jobbdag väntar mig imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0