Blogg listad på Bloggtoppen.se

One Tree Hill


Jag ser ljuset i tunneln, jag kanske överlever trots allt. Jippie! Och bara 6 dagar kvar till nästa gång. Har sett det bästa avsnittet av One Tree Hill någonsin (säsong 8, avsnitt 11) satt på helspänn hela tiden och det var fan svårt att koncentrera sig på annat, trots att jag försökte vara trevlig mot både Ola och Stefan som var pratsugna..haha!

Slängde ihop en god sallad också så nu har jag lite mat i magen, min feta godispåse väntar på mig när illamåendet gått över lite mera. Längtar redan tills dess, och Big Brother - undra vad idioterna hittar på idag, vem håller på med vem och vem lämnar huset ikväll? Fuckin' exaiting.

Ps. Filial heter det och inte Filail som jag lyckats skriva två gånger, haha..hur man uttalar det har jag ingen aning om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0