Blogg listad på Bloggtoppen.se

My heart is refusing me


Tänkte bara meddela lite snabbt att jag lever. Huvudet är fortfarande lite kaos så har inget vettigt att blogga om. Fokuserar på jobbet, jobbar extra mycket nu och försöka se saker från den ljusa sidan. Resan om en dryg månad kunde inte komma lämpligare, behöver komma bort från mina tankar lite. "Man måste följa hjärtat". Ibland hatar jag att hjärtat inte kommer överens med resten av mig själv. Vi var ju så jävla bra. Jag saknar min bästa vän.

Om jag kunde ta det onda från dig, skulle jag. Det finns inget värre än att såra någon man älskar. Jag känner mig egoistisk som väljer mig själv före oss.

Tack ni som skickat sms, ringt, skrivit på facebook osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0