Blogg listad på Bloggtoppen.se

Mama, im coming home


Äntligen helg. Fredags passet rullade på helt okej, trots mitt dåliga humör när jag insåg att det snöa en miljon jävla snöflingor under natten och återigen täckt den bara marken. Vi byggde en finfin snögubbe på jobbet, haha!
När jag slutade hämtade mamma mig för att åka hem till henne och käka tacos, och få med mig lite varor hem nu när jag är typ..pank. Tack älskade mamma! Hem och börja tvätta, städa och diska efteråt till grymma Dynastys härliga låtar..man blir så pepp på allting med riktigt bra musik. Nu har jag sorterat sista tvätten och blåst mitt nytvättade hår torrt.

Nu blir det strax Criminal Minds och Big Brother innan jag ska slänga mig i sängen och sova gott. Imorgon blir det tidigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0