Blogg listad på Bloggtoppen.se

Let your body move


Hejsan hoppsan! Är på väldigt bra humör idag. Hann inte blogga igår för det var möte efter jobbet så var inte hemma förän 9 när chefen droppat av mig, och då var det bara dusch och Big Brother som gällde för mig. Fick iallafall en väldigt bra nyhet igår. Mitt vikiariat som tar slut nu i månadsskiftet förlängs till sista december med lite ändring. Hur glad är jag? Jag är superglad.

Efter jobbet idag åkte jag direkt hem och hoppade i träningskläder för att köra ett latin aerobics-pass. Japp, jag övervann min egen snålhet och köpte dvd:n. Helvete vad svårt det var, mera koregrafi än jag räknat med..och varje gång man hade fått lite koll på hur rutinen skulle se ut, bytte det och las till något nytt..haha. Kände mig som en klumpig elefant!

Nu har jag kommit ur duschen och ska slänga i mig lite av chefens goda smörgåstårta som blev kvar efter  mötet igår. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0