Blogg listad på Bloggtoppen.se

Latin aerobic


Herre-min-gud vilken huvudvärk jag fortfarande har. Har inte ett enda piller hemma heller, så snål har jag blivit. När jag bodde hemma knapra jag piller för minsta lilla för det var jobbigt att ha ont, nu får jag lida. Är det ens okej? På tal om pengar. Har ett dilemma, fick tuppjuck igår och började leta efter träningsvideor på nätet. Men idag i väntan på bussen kikade jag igenom Åhléns sortiment och gissa om jag blev glatt överraskad av att det fanns en del att välja på. Videon jag spanat in heter "Latin aerobic" och jag är sååå sugen på att köpa denna. 159 kr är fan inte mycket. Mitt dilemma? Jag har 4 närstående under april månad som fyller år, vilket ger mig en tajt(are) budget.

Jag blir galen. Kommer jag lyfta arslet ur soffan och faktiskt träna till denna video eller kommer den bara damma på hyllan och glo på mig så jag får ännu sämre samvete?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0