Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bring the thunder


Helvete vilken baksmälla jag åkt på, mår piss..skakar och blä. Ni fattar. Ändå fick jag ett ryck och åkte till Godisland osminkad och oduschad för att införskaffa mig en fet påse med godis. Undra bara när illamåendet ska ge sig så jag faktiskt kan behålla godiset jag ska moffa i mig.

Kvällen igår var iallafall trevlig. Började några stycken hemma hos Mårten innan vi drog till Filail vid 9 där festen ägde rum i rockrummet, mycket skönt folk och bra musik! Att det blev galet på hemvägen och det hela slutade skit är ju en annan femma, kvällen var bra men den kunde slutat bättre.

Nu ska jag fortsätta må skit, hej!


världens finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0