Blogg listad på Bloggtoppen.se

Black


Jag har alltid nagellack. Alltid. Känner mig naken utan det. 99% av gångerna mina naglar målas blir det svart. Sjukt snyggt och passar till allt. Varenda flaska jag hade hemma var slut ikväll och mina naglar såg förjävliga ut när det mesta av det svarta nöts bort. Fick byta till silvergrå. Precis i samma sekund detta åker på får jag den där paniken jag alltid får när det inte är svart som sitter på - Vad ska jag ha på mig nu? Det kommer inte matcha?

Så jävla fjantigt!

Efter jobbet idag mötte Danne upp mig på stan för att promenera hem, mysigt. Sedan mat, dusch och nu massa tv-titt i soffan innan det är dags att äntligen sova igen. Ska fanimej göra i ordning fruktsallad till och med, gott!

Kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0