Blogg listad på Bloggtoppen.se

20:47


Nerbäddad under täcket igen, ser fram emot en kväll med bra program på tv:n. Criminal minds starten, nya serien Criminal Minds Suspect behavior efter det och sedan invänta Big Brother-reprisen. Ska fixa i ordning macka och frukt till, min mage är lite hungrig. Kanske inte det smartaste att äta ett päron till lunch? Det står man sig inte direkt på, haha.

Direkt när jag kom hem satte jag på lite Dynazty (typiskt mig och lyssna sönder låtar!!) och diskade upp mitt lilla diskberg. Har sedan tvättat mitt burriga hår, fönat det, fixat bryn och målat naglarna svarta igen, så nu känner jag mig som mig själv igen. Imorgon börjar jag lite tidigare, så jag får sluta tidigare och börja ytterliggare en underbar helg.

Fredag: Jobb. Vinkväll med tjejerna. Möta upp Danne ute (Duo jag spelning kanske?).
Lördag: Myskväll med Jennie och Sara
Söndag: Myskväll med Danne

Japp, jag är nöjd med helgens planer! ;-) Kanske slänger in något mera på söndagen innan Danne hunnit hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0