Blogg listad på Bloggtoppen.se

20110309 18:49


Dagarna verkar susa förbi och helt plötsligt är det redan onsdag. 1 jobbigt arbetspass kvar (imorgon: 7.45-16.30) innan ett litet pass på fredag innan det blir Göteborg vid lunchtid. Om jag längtar? - Jajamensan! Missar dock mycket roligt som händer här hemma, men vilken normal person kan motstå en handbollsweekend i älskade Göteborg?

Idag har ungarna varit mer tama än vilda på jobbet, jösses..Mycket gråt och protesterande när föräldrarna kom och hämtade, rätt bra betyg till oss personal att barnen vill vara kvar med oss ;-) Noel har väl vätskebrist nu av alla tårar som kommit under dagen, så han har varit som ett plåster på mig. Rackarns busfrö ♥

Nu ligger jag i matkoma under täcket. Bjöd mig själv på en riktigt god middag. (Kycklingfilé, egna potatisklyftor och tzatsiki och lite fetasallad) och här under täcket tänker jag stanna tills det är dags för sängen igen, med undantag för en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0