Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sick little girl


Vilken skitdag. Kände redan igår kväll att kroppen började värka och hade haft en oskön huvudvärk större delen av dagen. Jag brukar inte så ofta ha just huvudvärk, men senaste veckorna har det dykt upp flera gånger. Så blev inge jobb för mig idag när kroppen och huvudet värkte, och inte heller imorgon. Hoppas jag är frisk så jag kan jobba på torsdag. Jag hatar att vara sjuk, vill bara gråta och krypa upp i mammas knä och bli kliad på ryggen. En bitter förlust mot Argentina gjorde tyvärr mig inte på bättre humör heller.

Nu ska jag hosta vidare lite och sysselsätta mig med tv-program.. sovit i flera omgångar idag och kommer inte bli trött än på ett tag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0