Blogg listad på Bloggtoppen.se

My little sunshine


Jobbdag 2 av 5 denna vecka avklarad. Igår jobbade jag eftermiddag (13-16.30), idag förmiddag(9-12.30). Noel har varit så gosig och pussig idag och jag har bara varit hans, så mysigt med sånna dagar också när man inte bara är ivägen för lillemannen när han leker med sina kompisar. Efter jobbet drog jag och solade, tror fanimej att jag slumra till till och med. Sedan hem och diska undan det mesta av diskberget jag lyckats byggt upp. Nu är de O.C och Unga mödrar som gäller innan det blir en powernap inför kvällens VM-match mellan Sverige och Danmark.

Började gråta lite igår också när Danne hörde av sig från Indien. Efter att sms-bombat varandra konstant i typ 7 månader och ALLTID sagt godnatt till varandra på ett eller annat sätt så känns detta som ren tortyr!


Bild från Indien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0