Blogg listad på Bloggtoppen.se

My everything


Denna dag är speciell. Just idag, den 16 januari 2011, har jag och Danne våran halvårsdag. 6 underbara månader. Du är min allt-i-allo. Du är min bästa vän som alltid finns där, du är min pojkvän som alltid får mig att känna mig fin och speciell. Du är min lilla hemmafixare som hjälper mig när jag inte kan. Du är min motivation att bli en bättre människa för varje dag med dig.Du är min trygghet. Du är min vändning, du är mitt allt. Du lärde mig hur ett förhållande ska vara för att det ska fungera i längden. Jag ser en ljus framtid för oss, med mera skratt och fina minnen.

Tack för att jag får vara din.


Kommentarer
Postat av: Amanda

grattis till er gumman! PUSS <3

2011-01-19 @ 01:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0