Blogg listad på Bloggtoppen.se

Goodbye my lover


Idag var jag tillbaka på fötter, dock med sämre energi..men jag överlevde jobbdagen. Efter det åkte jag och solade ett tag innan det blev hem och laga lite mat snabbt. Ska strax slänga mig in i duschen och tvätta mitt svettiga hår för att sedan ladda inför kvällens VM-match där Sverige ställs mot Polen. Kommer bli en tuff kamp som jag med hela mitt hjärta hoppas att vi vinner.

Min älskling och Pain of Salvation gänget sitter just nu och dricker öl i Helsingfors på flygplatsen. Flyget är försenat som ska ta dom vidare till Indien där dom har ett par spelningar inbokade. Redan när jag stod på busshållsplatsen och skulle hem efter jobbet kände jag hur mina ögon fylldes med tårar till Bon jovis - bed of roses. Fasiken vad jobbigt det kommer bli känner jag, men jag är så glad för min älskling skull och så fruktansvärt stolt. Detta är du så värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0