Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fuck this.


Jävla bra respons man fick på förra inlägget..eller inte! Vad fan är problemet? Ska man orka fortsätta behöver man fan lite respons också. Idag känns det mesta fel, min hals gör lite ondare än igår och det med en härlig dos huvudvärk gör mig inte härlig idag. Precis när Danne blir frisk, börjar jag bli dålig. What'a fuck?

Maten gick åt helvete, rå men ändå lite bränd pyttipanna med äggmos. Jag kan fanimej inte steka ägg alltså. En enda gång har jag lyckats. Det är bara ren tur och det är förfärligt.

Tur att denna dag var en ledig dag med lön från jobbet, vila upp sig lite inför morgondagen. Det var väl det enda bra med denna dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0