Blogg listad på Bloggtoppen.se

Feedback


Har lite bloggtorka känner jag, har varit så senaste tiden. Kanske vande jag mig lite när jag inte hade internet ett tag att inte vara så internet-beroende. Hur som helst står det still. Läser någon ens bloggen längre? (tappade en hel del under uppehållet!). Är det jag i min lilla bubbla som slänger upp inlägg för att sedan kunna gå tillbaka om några månader och återuppleva känslan jag hade i skrivande stund, som ingen bryr sig om, egentligen? 

Men jag behöver av er, kära läsare, för att komma på fötter igen helt enkelt lite feedback. Gillar ni/ gillar ni inte? Vad vill ni höra mer av eller mindre? Eller något som jag inte tagit upp ni vill höra eller se i bloggen?

Hit me with you'r thoughts babies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0