Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fake sun


Äntligen helg. Kommer vara riktigt skönt att inte ha en bestämd tid att gå upp imorgon efter en lång jobbvecka. Dagen var bra, barnen hade bakat jättegoda pajer till lunch när jag kom så det var en perfekt start på passet. Man får inte vara känslig när man har mitt jobb kan man säga, gulliga små skitungar som kan få ur sig så mycket snor, spott och andra kletigheter tillhör min vardag. Min älskade vardag.

Vad har ni mer haft på pajerna då?
Kille 4 år "tjockost också!" (ett annat, gulligt, ord för festaost! hahaha)

Drog och sola direkt efter jobbet innan det blev en dusch, ögonfrans/brynsfärgning och nagelfix när jag kom hem. Sedan var det semi-final som Sverige dock förlorade mot Frankrike. Pisstråkigt, nu möter vi älskade Spanien i bronsmatchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0