Blogg listad på Bloggtoppen.se

Broken door


Känns som att jag bloggat endel om musik senaste tiden, men musik är en del av mig. Jag är inte musikalisk på fler vis än att jag gillar att sjunga - för mycket på fyllan. Instrument har jag aldrig förstått mig på, noter och annat tjaffs förvirrar mitt huvud. Grym musik och en genial text till en fantastisk röst är det som får mig såld.

Broken Door har fått mig såld. Sedan låten Angel kom ut har jag älskar dom. Låten In the shadow är till och med ännu bättre! Vart jag än hör dessa underbara låtar stannar min värld upp, jag blundar och njuter! Rysningarna går igenom hela min kropp och jag känner lycka, tänker på kärleken och annat fint. Jävlar vad bra ni är grabbar!

Jag tröttnar aldrig på öronorgasmer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0