Blogg listad på Bloggtoppen.se

Back to reality


Jobbdag 2 av 5 för denna vecka är avklarad. Älskar mitt jobb. Att jobba eftermiddag är min grej för sovmornarna, men det förstör dagarna lite. Längtar till ishelvetet försvinner, då kanske man kan få lite energi att kanske powerwalka på förmiddagarna eller luncha med vänner innan jobbet.

Idag har jag iallafall varit duktig efter jobbet. Åkte direkt och veckohandlade, är numera typ pank men bara att bita ihop! Sedan hem och sprang ner i tvättstugan för att ladda ett par maskiner. Kvällen spenderas med lite tv-program innan sängen kallar igen.


___
_

Jag: Vem föreställer du då?
Kille3år: Danne
Jag: Vem är Danne?
Kille3år: Danne-Fantom. Han kan bli fantomen när han vill.
Jag: Min kille heter Danne, är det han som är fantomen?
Kille3år: Nej, då skulle han spruta på dig

Jag avlider av skratt för en stund och han kollar på mig med en skum blick och säger
"Vadå, är det han? eller tycker du bara fantomen är kul?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0