Blogg listad på Bloggtoppen.se

27 januari 2011


Ännu en 7,5 timmars arbetsdag avklarad. Hade jättemysigt på jobbet idag med ett litet skidlopp som ungarna kämpade sig igenom. Fick medaljer och blåbärssoppa i mål, så söta! Efter jobbet blev det systemet och apoteket innan det blev hem och börja springa upp och ner i tvättstugan. Håller även på att laga mat som jag ska käka till Top model när det är klart. Yummie!

Alex: Men lilla gubben, jag kan inte bära dig hela tiden
Noel: Joo..inte släppa ner mig
Alex: Du kommer ju vilja att jag ska bära runt på dig tills du blir stor kille
Noel: Aa, som Simon

Simon är typ 1,90. Lycka till, till mig själv!


little Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0