Blogg listad på Bloggtoppen.se

2010-listan

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, jag flyttade hemifrån i slutet av februari.

Började spela innebandy.
Gick på min första musikal "We will rock you" med Danne i Stockholm.

Har du några nyårslöften?

Droppa några kilon.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja. Både nära vänner, gamla klasskompisar och bekanta

Vilka länder besökte du?

Inga tyvärr :(

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

16 juli. Då blev jag tillsammans med Danne.

Vad var din största framgång 2010?

Få jobb inom min utbildningsbranch och jobba mig upp från timmar till lång.vik.

Största misstaget?

Lite för många drinkar ibland kanske..

Bästa köpet?

Ett par skor från Monkey, världens skönaste partyskor.

Vad spenderade du mest pengar på?

Räkningar? Annars kläder och utgångar.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, mina personliga framsteg och alla härliga stunder med folk jag älskar.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Många. Men Airplanes, Love the way you lie och You make me wanna die som jag kommer på nu.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare. Mycket gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?

Tagit fler chanser kanske..

Favoritprogram på TV

CSI, Criminal Minds, Law and Order SVU och Cold Case. Och Top Model.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

På dagen bjöd jag lite familjemedlemmar på fika och blev firad av dom. På kvällen firades jag av vänner och pojkvän med fest här hemma innan det blev utgång på Harrys.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Bättre än tidigare.

Den bästa nya personen du träffade?

Helt klart Danne!


En av många myskvällar.


En av många härliga förfester


Tjejkväll med lite mysdricka och Idol.



Har njutit av varenda stund med Noel (när han är på humör dock).


Dannes och min första puss-bil bild, på Håpes där man spenderade många sena sommarkvällar lyssnandes på honom och resten av bandet som trubadurade.


..och julshow med dom med var jag givetvis också och kollade på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0