Blogg listad på Bloggtoppen.se

14 januari 2011


Hallelujah, det är helg. Fem arbetsdagar på raken har gjort mig trött. Ligger just nu under ett fluffigt täcke och känner mig fortfarande lite nyvaken efter en powernap, tyckte jag förtjänade en idag. Kollade reprisen av "Konferansresan" när jag fick reda på att snygga Michaela skulle synas i rutan, på audition för att bli en av Spotlifes nya bloggare vilket hon blev. Bra jobbat snygging!

Ikväll blir det bara soffan för min del, min karl har rymt till stockholm för att spela yatzi med sin bästa vän.
Pappa lämnar inte Noel förän imorgon bitti så blir väl lite fix med naglar och ögonbryn, ta hand om mig själv lite.
Imorgon var planen skräckfilmskväll med några av tjejerna, men en spelning blir det istället..blir dock lugnt, vila kroppen lite från mängder av alkohol, någon öl kan dock gå ner. Det har jag fan förtjänat!

Hörde ni förresten min pojkvän på radion i morse? Haha, så söt. Jag är så stolt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0