Blogg listad på Bloggtoppen.se

You would'nt believe it, even if i said so.


Snart dags för helg igen, en efterlängtad sådan. Trots att veckan varit jobbig har man ändå haft något att se fram emot och kämpat på. Jobbdagen idag gick bra och snabbt, värre när man stod i snöstormen i en halvtimme för att få komma med bussjäveln. Fan i helvete vad jag hatar SL. Efter jag nästan förfrusit ihjäl och äntligen kommit på bussen blev det lite shopping. Födelsedagspresenter och lite andra grejer inhandlades innan jag hoppade på bussen hem igen. Då blev det hårfärgning och matlagning. Nu ligger jag under täcket och kollar American Idol. Sedan drar min kriminalkväll igång med dubbla avsnitt av CSI.



Trött och osminkad Alex i Alingsås i lördags.

_

You would'nt believe me if i told you how much i love you,
even if i tried to explain with words. But how can you explain something even you can't understand?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du flyttat till Stockholm!?

2011-02-11 @ 22:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0