Blogg listad på Bloggtoppen.se

Weekend


Äntligen är helgen här. Jag höll på att somna minst femtioelva gånger på jobbet idag, det var så lugnt och jag var seg. Stängde både igår och idag. Igår var Noel kvar med mig och det gick superbra. Sedan blev det middag, bus och gos hos papi.

Efter jobbet idag åkte jag och solade, sedan stannade jag till vid ICA för att köpa lite frukostgrejer. Hem och tvätta håret och packa. Nu ligger jag nerbäddad, supertrött, under täcket och kollar CSI. Efter de blir det Criminal Minds innan sängen kallar. Åker iväg till Alingsås halv 8 imorgon bitti för en handbollsweeken. Simon spelar SM- steg 4 och de vill vi givetvis se. Även Noel ska med så lär ju inte bli någon avkopplande resa!

Grattis mamma på 44-årsdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0