Blogg listad på Bloggtoppen.se

We are stronger together


Att gå från bakisfrossa och fosterställning till att vara pigg på matchen är ett jävla under! Även om jag gärna hade dragit täcket över huvudet så var det bara att pallra sig iväg. Fick först inte ihop lag ens, riktigt dåligt så mamma hoppade in och vi fick låna tre spelare från ett annat lag så vi kunde ha avbytare. Tack och lov för det kan jag säga, tempot var riktigt högt idag och vi kämpade som tusan och gjorde det riktigt bra! 13-2 blev reslutatet och de är vi nöjda med.

Pappa, Danne och Stefan (mammas pojkvän) kollade också så det var riktigt kul. Lagbild togs i halvlek och domaren försökte värva mig till det damlag han tränar..under matchen! Haha.

På hemvägen hoppade jag och Danne in på ICA och köpte lite chips och dricka..Hem och duscha och nu blir det "Hide and seek" innan Big Brother reprisen börjar. Hörs imorgon!


webcam bild från igår kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0