Blogg listad på Bloggtoppen.se

Trerätters och tjejspa


Den efterlängtade och underbara helgen startade direkt när jag slutade jobbet idag. Åkte hem och fixade mig snabbt för att sedan gå ner och möta kollegorna för en mysig kväll på Akropolis. Personalvård i alla högsta grad med trerätters. (toast skagen, black and white och citronglassbakelse) och lite gott att dricka till det. Många skratt bjöds det på, roliga historier och hade det hur trevligt som helst. Helnöjd, supermätt och frusen ligger jag nu i soffan och gluttar film.

Min sämre hälft är iväg och jobbar på något disco på Ungdomens hus. Undra vad jag ska pyssla med hela kvällen nu? Lite ta-hand-om-mig-själv-grejer kanske? Det kör vi nog på! Blev lite avundsjuk när jag kom till jobbet vid lunch idag och dom hade haft tjejspa på jobbet. Barnen hade fått fotbad med oljor, massage, fruktdrink, exotiska frukter och målade naglar. Men de bästa ungarna ska ha det bästa också! Jag fick ändå avnjuta maten som denna dag var spansk (olika länder varje dag denna vecka). Det bjöds även på en god efterrätt.

Med andra ord har jag ätit som en häst idag och kommer sova likaså.



Ikväll körde jag med lite svart/brun sotning, ganska neutrala kinder och ljuslila på läpparna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0