Blogg listad på Bloggtoppen.se

The figther in you


Hemma och placerad under täcket efter en mysig helg i Alingsås med massa handboll. Rullade iväg strax innan 8 igår morse och det gick bra hela vägen ner, trots att jag från ingenstans blev lite åksjuk (?). Både Noel och jag slocknade i baksätet ett tag också. Första dagens matcher var inge höjdare att se, ingenting funkade som det skulle och domarna hade inte många rätt. Besvikna och trötta åt vi middag på stans enda och segaste Kinarestaurang innan vi checkade in på hotellet. Hoppade i en morgonrock och myste lite till Melodifestivalen och kolla en film innan det var dags att sova. Matcherna idag gick så mycket bättre och min stackars bror med tre (!!!) intryckta, lösa och vridna tänder sen gårdagens matcher, tennisboll till armbåge, ryggont (skada sedan tidigare) och kramp i vaden krigade på! Så otroligt stolt, han viker aldrig ner sig trots att han inte kunnat äta fast föda sedan tänderna pajades..därav muskelkrampen. Du är en krigare!

Tack vare helt ändrad inställning och kämparvilja (och stor röta med de andra lagens resultat efter spännande matcher) är nu Redbergslid vidare till steg 5 i detta SM.

Vi rullade hem nöjda och glada igen. Jag dock illamående igen. Festade loss på McDonald's och busade i bilen innan vi äntligen rullade hem i stan. Jag parkerade mitt lätt yrslande huvud och illamående kropp under täcket på direkten.


Simon och Noel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0