Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sunshine, you give me strength


Är så jävla glad just nu. Lättad, förväntansfull och bara lycklig. Mitt liv fungerar riktigt bra (även om kroppen protesterar titt som tätt). Mamma bokade i natt min flygbiljett ner till mormor. Jag har ett datum att se fram emot då jag vet att jag får sol, bad och avkoppling. I 9 dagar får jag detta, och även bli bortskämd med mormors goda mat. Idag skiter jag i att huvudvärken som hängt med mig sen 6 i morse när jag gick upp för att jobba. Jag är så glad.

Den 1 maj drar vi. Jag, mamma och hennes pojkvän. Fatta lyckan, jag kan nästan känna solens varma strålar och dofta mormors mat. Torrevieja, vad jag saknat dig, du bästa stad.

Avundsjuk? I bet you are.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0