Blogg listad på Bloggtoppen.se

Spin my head


Om man kunde byta ut sin kropp hade jag slängt min på tippen för länge sedan. Alltid något som krånglar. Sedan i söndags har illamåendet och yrsel stört mitt finfina humör. Det är inte bara obehagligt utan också utmattande. Detta resulterade i att jag somnade i personalrummet idag. Men jag klarade mig igenom mitt 7,5 timmar långa arbetspass idag och 3,5 timmar igår. Så imorgon blir det att kolla blodtryck och så för att se om man kan se vad felet är.

Skulle behöva städa, diska och tvätta. Men nej, jag orkar fanimej inte ett skit. Det får hellre se ut som fan här hemma så jag orkar med jobbet..så resonerar jag just nu. Ska ligga i soffan hela kvällen och hoppas på ett mirakel att skiten försvinner!

Puss


Noel i söndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0