Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sanctum 3D


Kickstartade min lilla långhelg igår med att gå på bio med Danne. Något vi pratat om att göra länge men något kommer alltid i vägen. Men nu blev det av. Vi tog varandras 3D oskulder kan man säga. Jag var lite nervös innan filmen måste jag säga - trots att mitt stora problem var hurvida det skulle vara lika enkelt att pricka munnen med popcorna med brillorna på. (Det gick för övrigt likadant som vanligt, endel utanför!) Vi såg Sanctum och den var riktigt bra, fick till och med tårar i ögonen vid några tillfällen så det är bra betyg!

Efter filmen drog vi hem och kollade på våra vanliga kvällsprogram och även Big Brother som Danne snällt ställde upp med att se innan sängen kallade på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0