Blogg listad på Bloggtoppen.se

Never stop fighting


En helt underbar helg är snart slut. Kvällen igår spenderades hos Jennie med sköna människor innan det blev Harrys. Mindre dans och mer gos blev det för mig när Danne kom dit. Drack goda drinkar också! Sedan slirade vi hem. Jag vurpa och gjorde illa knät, så fruktansvärt typiskt mig att dra på arslet. Bokstavligen.

Idag har vi spenderat största delen av dagen i sängen innan vi gick till pizzerian för att inhandla kebab. Sedan var det bara att försöka få bort bakfyllan och börja ladda för match. Det var inte min kväll på planen idag, men alla fortsatte kämpa trots att inget verkade gå våran väg ikväll.

Nu blir det film, slänger upop bilder från gårdagen imorgon!


bild från förra helgens uppvärmning. det är jag som är korven i buren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0