Blogg listad på Bloggtoppen.se

Never grow to old


Skönt med ett kort arbetspass efter gårdagen. Sov först mellan 19-21 igår..kollade tv ett par timmar och sedan somnade jag för natten och gick upp halv 12 idag..fortfarande trött. Det är inte okej! Har fortsatt vara snurrig och lätt illamående idag. Väldigt irriterande, har inte alls samma energi till att leka med barnen och det hatar jag.

Efter jobbet hämtade mamma mig för att kolla blodtryck, käka middag och umgås lite. Kröp upp i mammas knä och låg och blev kliad på ryggen ett bra tag. Det blir man aldrig för gammal för, iallafall inte jag. Kollade på "Livet på BB" gjorde vi också. Nu är det "Mean Girls" på tv innan Criminal Minds och sen åter igen sängen.

Måste boka tid till vårdcentralen..panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0