Blogg listad på Bloggtoppen.se

Just one more kiss


Ännu en underbar dag avklarad. Fan vad jag trivs just nu, mitt liv är riktigt bra att leva just nu. Har inte mycket att klaga på. Mysig dag på jobbet med underbara barn och goa kollegor, många skratt bjuds det alltid på! Noel har varit gosig också, vilket gör mina dagar ännu bättre. "Jag leker, så bara en puss". Man kan inte låta bli att pussa på det där perfekta lilla ansiktet. Nog framstår han väl inte som världens ballaste när jag springer och pussar på honom titt som tätt när han leker med sina kompisar, men det skiter jag i. Måste man, så måste man.

Efter jag slutat jobba drog jag och Noel hem till pappa och Camilla för tacos. Utsööökt! Ligger just nu i pyjamas med världens största tacomage och kollar CSI i väntan på älskling som kommer snart från repandet.

Imorgon börjar ännu en efterlängtad helg, vi hörs då! :)


bild tagen igår innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0