Blogg listad på Bloggtoppen.se

I've got some junk in tha trunk


Hej fredag! Hej underbara helg! Började jobba tidigare idag så jag fick lite lunch i mig - jättegoda pannkakor!
Slutade då tidigare också sen blev det vandrande i min ensamhet med hörlurarna i öronen på stan. Bytte skinnkjolen jag köpte igår, trodde den skulle spricka..men vad trodde jag liksom. Got some junk in tha trunk..Så att säga, så att försöka klämma in mig i en storlek mindre gick ju inte så bra. Blev en vanlig bas kjol istället i svart tyg, funkar till allt..har inte köpt någon ny sen jag glömde min i parken i somras (nej, jag gick inte därifrån naken!).

Köpte även alla hjärtans dag-present till Danne. Helvete vad svårt sådant ska vara alltså..gick länge igår och försökte kläcka en bra idé. Får hoppas detta duger, är ju trots allt tanken som räknas! Eller hur?

Drog sedan och solade, känns riktigt skönt att ha kommit igång med att sola en gång i veckan..man både ser och känner sig fräschare! Sedan rusade jag hem, eller gled..och började direkt med min tvättstugetid. Blev tre tvättar. Har även diskat bort mitt diskberg och våttorkat lite ytor och städat lite i badrummet. Nyss tvättat håret, kollar Criminal Minds och målar naglar. Har även färgat ögonbryn som snart ska nopras innan det blir en varm ansiktsmask framför en film.


Världens bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0