Blogg listad på Bloggtoppen.se

It's time for some rock 'n roll


Har varit igång tamefan hela dagen idag. Började med morgonpromenad imorse vid 9 med Noel och Danne. Sedan mötte vi upp farmor vid halv 11 för att åka och kolla lite på Tuna Park. Hittade ett par nya partyklackar. Självklart på rea. Jag är världsbäst på att fynda! Fick dom för 178 kr istället för 400, haha!

Noel fick tuppjuck mitt i allt på farmor och skrek "Daaanneee ääär miiiiin" och bjussade på några krokodiktårar också. Sötnos!

Sedan käkade vi Max innan pappa kom och hämta oss för att uträtta lite ärenden. Nu är jag hemma, ögonsminket är på. Eric Saade (Danne är överlycklig?) spudlar ur högtalarna och det är bara att fortsätta fixa sig och peppa. Ikväll är det fest som gäller, rockkväll på Harrys.


Mina två fina grabbar i morse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0