Blogg listad på Bloggtoppen.se

Instant karma


Fy i helskotta vilken elak bakfylla jag åkt på, Har spenderat förmiddagen i fosterställning på toalettgolvet medans min karl inte märkte ett skit, haha! Gårdagen var iallafall lyckad och det är huvudsaken. Firade lilla Jennie som fyllt 21. Det bjöds på goda drinkar och smörgåstårta, mumsigt! Sedan blev det Melodifestivalen, snacka om att jag var glad när både Playtones och Eric gick vidare. Ultimat! Sedan blev det dans och sång innan jag, Sandra och Jennie blev nerskjutsade till Harrys. Vi dansade oss svettiga och hade kul innan det blev hemgång och vänta på Danne som kom hem från spelning.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat och börja ladda för match ikväll..hur detta nu ska gå. Puss!


Sandra, jag och Jennie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0