Blogg listad på Bloggtoppen.se

If it makes you happy, it can't be that bad.


Den grymma långhelgen bara fortsätter. En bra dag blev helt plötsligt helt jävla awsome. Börja dagen med att vakna upp med Danne, möta farmor för lunch. Nachotallrik från 21an som vanligt (..när det inte blir Ming) och sedan möta upp Emma och Ida för att kika runt i butiker. Sedan blev det en spontantripp till Västerås med Jennie och Ida där shoppingen fortsatte. Så jävla rolig dag med fina, älskade människor. Mycket skratt och skoj! Att jag är några hundralappar fattigare och missade min tvättid gör mig inte ett skit. Att jag får gå utan rena underkläder är det fan värt!



Leggins, Monkey - 80 kr (ord.pris 250 kr)
Bikini, Gina Tricot - 29 kr/delen (ord.pris 99/79 kr)
Klänning, Monkey - 60 kr (ord.pris 300 kr)
Skor, Monkey - 100 kr (ord.pris 400 kr)
T-shirt, H&M - 149 kr

Är jag bäst eller är jag bäst på att fynda?



Köpte även rökelser som luktar helt underbart för 15 kr på Indiska, och grejen som håller dom för 29 kr.
Doftar gott i lägenheten nu och inte gamla svettiga träningskläder. Har detta tänt nu medans jag färgar ögonbryn och ska måla naglarna. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: sofie

hihi sån där klänning har jag också;)

2011-02-26 @ 00:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0