Blogg listad på Bloggtoppen.se

A little piece of blue sky


I natt kunde jag inte sova. Kom på att jag hade en film jag inte sett som jag fått utav mamma för ett tag sedan. Jag burra upp mig i soffan och slog på filmen. En klump i magen infann sig direkt när jag förstod vad filmen handlade om. Men jag kunde inte sluta nu, jag var fast. Jag bokstavligen grät mig igenom filmen på 1 timme och 49 minuter. Hela staden stod stilla utanför. Verkligen en grym film att se, speciellt om man förlorat någon i cancer.
Rekomenderar "Allt för min syster" (my sister's keeper), varmt. Varning för en miljon tårar och flashbacks.

 

Caroline, du finns föralltid i mitt hjärta♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0