Blogg listad på Bloggtoppen.se

28


Jobbveckan är igång igen, vilket inte gör mig ett endaste piss. Jag mår bara bra av rutiner. Efter jobbet var det meningen att jag skulle åka och matshoppa, vilket jag gjorde. Sen var det tänkt att jag skulle tvätta min enorma hög med smutstvätt som fortfarande inte blivit tvättat. Omaka strumpor och små stringtrosor man numera är för bekväm för att ha på sig får jag klä mig i. 7 imorgon bitti börjar min tvättid. 7. Vem fan vill gå upp 7 för att tvätta när man börjar 13? Jag är frustrarad.

Blev förbannat sugen på pannbiffar idag. I vanlig ordning när jag blir sugen på något jag inte vet hur man lagar, skiter jag i suget av ren lathet, feghet och snålhet. Inte denna gång. Och vet ni vad? Jag lyckades fan, gjorde till och med några extra att ha till lunch imorgon. Fan vad jag är bra ibland.

Nu blir det dusch innan det blir Top Model, CSI och Big Brother innan sängen kallar. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0