Blogg listad på Bloggtoppen.se

Those dancing nights


God kväll!
Som väntat blev gårdagen grym. Jag och Danne tog bussen bort till Jennie där förfesten ägde rum. Massa skratt, dans och sång blev det. Även ett par Puckoshotar åkte ner. Jag fick min vilja igenom och det kollades även på Idol. Tiden bara flög iväg och rätt som det var vare krogendags för oss. En taxitur och lite köande senare så var vi inne på Harrys. Blev inte så mycket dans, vetifan vad jag och Danne fördrev tiden med, haha!

Sen gick vi hem fulla och glada. Vi har spenderat i stort sätt hela dagen i sängen. Mysigare hade det varit utan baksmällan!
Nu väntar jag bara på att Silent hill ska börja om 2 fucking timmar, jag älskar skräckisar och är inte ett dugg trött så blir att glo på den innan sängen återigen kallar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0