Blogg listad på Bloggtoppen.se

The P, the M and the fucking S.


You know what I mean sisters! Jag har varit bitter de senaste dagarna, sett ett fult och prickigt tryne stirra tillbaka med avsmak i spegeln. Kroppen har bara varit i vägen känns det som, svullen. När jag kollat på "Biggest loser" känns det nästan som att jag skulle passat in och mina sug efter onyttigheter har varit stora.

Bara tanken på att jag måste pressa i röven i ett par jeans för att inte förfrysa på Råsunda på fredag känns skrämmande. Det skulle inte förvåna mig om brallorna spricker mitt bland tusentals människor. Jag får se till att ha snygga trosor på mig.

Jag ska även försöka hitta en outfit till lördag i Stockholm. Jag ska fan inte ha något tajt, det har jag bestämt, det kommer förstöra min kväll. Min kväll ska vara perfekt och det får inte PMS-skiten förstöra, hur jävla naturligt det än må vara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0