Blogg listad på Bloggtoppen.se

Please don't take my sunshine away


Vad underbart väder vi hade idag, hoppas dom soliga dagarna inte är över. Jag har varit igång hela denna dag med, vilket är så skönt. Började med lite häng på Noels dagis innan "jobbintervjuv" där, och eftersom att det är ett Föräldrarkooperativ han går på så går det alldeles utmärkt att jag jobbar där - och jag fick det!! Får se hur Noel kommer reagera på att ha mig där, haha.

Efter det blev det hem en snabbis för mellis innan Noel skulle bli lite snygg i håret. Gick väl halvbra när han vägrade sitta still, men luggen blev fixad iallafall. Efter det tog jag hund och barn ut på en promenad. Nelly strosade dock runt lite för segt när jag ville ha lite tempo så fick lösa det på mitt lilla fiffiga sätt - hund i barnvagn.

Avslutade kvällen med middag och Idol hemma hos pappa <3



Noel tvättar sig galant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0