Blogg listad på Bloggtoppen.se

Pannkakor och Patrioter.

Är trött, och tur är väl fan det. Direkt när jag lägger mig i sängen borde jag somna. Borde som sagt, men om jag kommer göra det är en annan historia. Klockan 06:15 kommer lillasyster och ringer på dörren. Varför måste jag vara världens bästa storesyster? Plast till och med för tusan. Jag ska ta hand om lilla Milo imorgon, vilket blir en utmaning i sig med alla ärenden som måste fixas. Kan jag stoppa honom i fickan tro?

Jag har ätit pannkakor hos pappa ikväll. Kastat boll och badat Noel. Gosat med Milo. Skrattat åt idioterna på Idol. Njutit av dom braiga på Idol. Gråtit till Patrioten för femhundrafemtioelfte gången. Blir ett Cold Case avsnitt och sen max 5 timmars sömn, fine-fucking-mang!


Heath Ledger och Mel Gibson, Patrioten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0